Model scrisoare de intentie sofer

Catre Domnul Director,



Prin intermediul site-ului www.locuridemunca.ro, am luat la cunostinta de oferta companiei dumneavoastra, pentru ocuparea postului de Sofer intern&international.
In urma studierii cu atentie, a cerintelor postului, consider ca pregatirea si experienta acumulata, ma recomanda ca fiind un candidat potrivit.
In ultimii trei ani, am lucrat pentru compania Edy Logistics, atat intern cat si international.
Pe langa conducerea efectiva, postul mai presupunea si:
  • incasarea numerar sau prin diferite instrumente de plata sumelor aferente transportului efectuat;
  • propunerea solutiilor logistice in vederea depozitarii marfii, pana cand aceasta avea sa ajunga la clientul final;
  • intretinerea mecanica a masinii in conformitate cu politica firmei;
  • raportarea problemelor aparute pe parcursul transporturilor efectuate.
In sustinerea celor spuse mai sus, am sa va enumar cateva dintre calificarile/atestatele obtinute in domeniul transporturilor:
  • permis de conducere B, C+E cu o vechime de 10 ani;
  • atestat pentru transport marfuri;
  • cartela tahograf (in termen de utilizare)
  • atestat mecanic auto
De asemenea, sunt Absolvent al Liceului Tehnic Auto Nr.8, Bucuresti, promotia 2000. 
Daca experienta si calificarile mele sunt suficiente pentru ocuparea postului de sofer, sunt disponibil oricand doriti pentru o intalnire.
Atasez acestei scrisori de intentie, cv-ul meu.

Cu stima, 
Urdarea Cosmin
Etichete: scrisoare de intentie sofer
Autor: Model scrisoare de intentie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu