Scrisoare de intentie Medic

In atentia....

Stimata Doamna / Stimate Domnule,

  In urma consultarii web-site-ului companiei dumneavoastra, am aflat ca sunteti in cautarea unui medic ginecolog. Prin prezenta scrisoare de intentie, doresc sa-mi manifest interesul de a lucra in cadrul Clinicii X-LIFE. Sunt absolvent al Facultatii de Obstetrica si Ginecologie din cadrul UMF Targu Mures.



  De la absolvirea facultatii si pana in prezent am avut ocazia sa lucrez pentru cateva spitale si clinici private, atat din tara cat si din strainatate. Ultimul post ocupat a fost in sectia pentru copii nascuti prematur, a spitalului privat Vivo Valencia (Spania). Dupa ce am consultat cu atentie cerintele postului postat de clinica dumneavoastra, pot spune ca intrunesc atat cerintele profesionale cat si cele morale pentru ocuparea postului vacant.
  Detalii complete referitoare la pregatirea, experienta si aptitudinile mele gasiti in cv-ul atasat acestei scrisori de intentie.
  Sper ca informatiile prezentate in cv sa corespunda necesarului de care aveti nevoie pentru a va face o minima parere. Pentru alte detalii sau intrebari ma puteti contacta la adresa de e-mail trecuta in cv sau la numarul de telefon 0722 +++ +++ .


Cu deosebit respect,
Alexandru Ion


Etichete: model, scrisoare de, intentie, motivatie, prezentare, medic
Autor: Model scrisoare de intentie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu